Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie informuje, że składanie wniosków na dofinansowanie w ramach Pilotażowego Programu „Aktywny Samorząd” Moduł II będzie przyjmowane wyłącznie w wersji elektronicznej za pośrednictwem platformy SOW – Systemu Obsługi Wsparcia finansowanego ze środków PFRON, dostępnego na stronie internetowej pod adresem: https://sow.pfron.org.pl
Do wniosku należy dołączyć orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, a także pobrać załączniki (wymienione poniżej), wypełnić, a następnie w formie skanu dołączyć do składanego wniosku poprzez platformę SOW:
Załącznik nr 1 – Oświadczenie o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu
Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna
Załącznik nr 4 – Zaświadczenie z uczelni
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o okresie przebytej nauki
W przypadku Wnioskodawców, którzy są zatrudnieni należy dołączyć zaświadczenie zawierające informację, czy Wnioskodawca otrzymuje od pracodawcy dofinansowanie na pokrycie kosztów nauki (jeśli tak, to w jakiej wysokości).
W celu złożenia dokumentów w formie elektronicznej należy posiadać Profil Zaufany lub podpis elektroniczny. Aby uzyskać instrukcję utworzenia profilu zaufanego należy odwiedzić stronę https://obywatel.gov.pl/zaloz-profil-zaufany lub zapoznać się z ofertą banku, w którym Wnioskodawca posiada rachunek.
Informujemy, iż termin naboru wniosków na semestr zimowy 2019/2020 trwa do 10.10.2019 r.